Elvis-Bröllop

Jag passade på att låna några utav tjejernas stämplar när jag var hemma hos Petra i helgen och har nu tagit mig tid att färglägga lite och göra några kort.... Bl.a mitt första bröllopskort...är inte gjort för någon speciell, men jag ville så gärna testa att göra ett... Råkade tappa en droppe rött på brudens klänning så valet av färg där blev lätt...=))) Men min mamma gifte sig i rött så det funkar ju även om de flesta gifter sig i vit..

image66
Lite höstfärger, med detta trist väder har man ju ingen lust att göra sommarkort längre...=)) 

image67
Är ingen Elvis-fan...men nu mera ä jag ett stort fan utav Magnolias Elvis-stämpel...Tack för lånet Petra!!

Lånade även Easers Grod-Elvis stämpel...får väl se om det kan bli något kort av den med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0