Nya stämplar

Nu var det ett tag sedan man var inne här och uppdaterade, och man kan ju inte direkt skylla det på det vacra vädret... =))) Jag skyller det på trötthet....har varit så trött sedan jag börjde på mitt nya jobb, så mycket nytt att lära och så många som vill boka en resa för att fly detta hemska väder.

Har köpt lite nya stämplar, några från easer, några från aud-design och en från magnolia där jag även passade på att beställa abigail-alfabetet till in tång.... OCH JAG ÄLSKADE ALLTIHOP!! =)))

Detta är ett kort jag gjort till min kära sambo (kanske ska säga fästman iom att vi slog till att förlova oss förra helgen i Strömstad, men dt låter så himla gammeldags..=))...) som fyllde år häromdagen. Grodan är ju bara så underbar!
image60

Ett beställningskort som min sambo ska få av mina föräldrar. Även denna stämpel kommer från easer.
image61

Sen ett beställningskort som min moster ska få nu när hon fyller år, måste säga att detta kort är nog det jag är mest nöjd med av alla kort jag gjort, någonsin...=)))
image62

Daxs att bege sig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jisses Man måste ju Få säga GRATTIS Till er Ny Förlovade!!!!!
Och så fina kort och vilken shoppoholic du blivit!
Pm mig på scrappiz din mail adress så kommer de en ev inbjudan till pysselträff ;)

2007-07-20 @ 19:25:50
Postat av: Malin Karmteg

Underbart fina kort!! superkul att träffas i dag hos Petra, tackar för lånet av Abigail. Kram på dig! Malin

2007-07-22 @ 23:33:13
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: Rosita Åkesson

Vad fina kort du har gjort sen sist jag såg dina alster! Moster tyckte kortet du gjort till henne var jättegulligt. Kul att du träffat nya "pysselkompisar" också. Kram, vännen! /mamma

2007-07-23 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0