Examen och Kina

Ja då var examen avklarad...och jag måste säga att det har gått bättre än jag någonsin vågat drömma om....fick ett stipendium och allt... =))) Skönt att det är över, men samtidigt var det trist att säga hej då till alla... man vet ju aldrig vilka man kommer att träffa igen och inte...

I morgon bär det av till Kina, så det kommer inte att komma in några nya inlägg på i allafall 3½ vecka.... Ska bli så skönt att komma iväg...håller på att packa nu, och det är inte min starka sida...vet aldrig vad jag ska ta med mig...=)))

Var inne på arkivet i börja av veckan och hittade det mest underbara fjärilspapper...så i veckan har det blivit 5 kort...varav ALLA är med detta papper... =))

image30

image31

Mitt bidrag till Scrappiz kortutmaning denna veckan.

image32

När jag kommer hem hoppas jag att tre Penny Black stämplar och Mangolias stämpelpacket lsom jag har beställt ligger och väntar på mig....=))))

Kommentarer
Postat av: petraso

Gratis hjärtat till stipndium och allt hoppas du får en jätte härlig resa och hör av dig när du kommer hem!!!
Kramisar

2007-05-18 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0