Mysig dag i Kungälv...

I måndags så var jag hos Petra/Petraso i Kungälv och hade en mysig dag med pyssel och prat. Är alltid så kul att träffa henne, händer tyvärr allt för sällan.
TACK GUMMAN, för papparkaksbullar, mat och trevligt sällskap!!! Kommer gärna upp snart igen!!!! =)

Fick gjort 2 kort, självklart med DF-stämplar...=)





Har använd mina nya DF sentiments-stämplar, kul med lite annorlunda ord och meningar som man kan stämpla lite här och där på korten..=)

Har piffat upp mitt Bengt i Paket kort med en av dem som jag tyckte passade kanon:



Sen så var vi på 25 och 30 årsfest i lördags och de önskade sig presentkort, så jag gjorde ett litet kort som passade:



Idag är det perfekt pysselväder, synd att man jobbar bara...=)
Men i kväll ska jag på bio så jag har något kul att se fram emot, ska äntligen se Sex In The City....*längtar*
//Josefin

Kommentarer
Postat av: petraso

tusen tack själv!!!!!!!

helt underbart att ha dig här!!!!!!!!!

2008-07-10 @ 08:16:17
Postat av: Jennie

Jäklar i gatan vilka fina kort du gjort.

Superduper snygga.



Ledsen att jag inte kunde komma i måmdags, men ni är nog glada, för jag är hemma och sjuk i halsfluss, så slapp ni bli smittade.



Kram Jennie

2008-07-10 @ 09:37:58
URL: http://deleelsias.blogspot.com/
Postat av: Susanne / eleocharis

Wow! Vilka otroligt snygga kort du gör. Hit kommer jag gärna igen.

2008-07-15 @ 15:49:51
URL: http://www.eleocharispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0