Vilsen.....

När jag var hos PETRA förra veckan så färglade jag några DF-figurer men har inte lyckats få ihop ett endaste litet kort utav dom sen jag kom hem, tex detta kort har åkt fram och tillbaka på pysselbordet utan att ha blivit färdigt....
Igår lyckades jag äntligen få det klart...men jag har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte... *ler*



Ett litet beställningskort till ett brudpar där beställaren inte ville ha ett brudpar på kortet om man inte kunde få brudgumen i UNIFORM!?!?!  =) Kanske vore något att tillverka för stämpelmakarna.... Fick bli ett kort i BoBunnys underbara papper istället....



//Josefin

Kommentarer
Postat av: Din vär PERTA ....fast föredrar Petra :)

Underbart kort super text..... Börjar ju få i hop lite kort nu av det vi målade...

2008-07-16 @ 16:40:09
Postat av: Muffin

Jättefint kort!! (Även bröllopskortet.) Hade inte möjlighet att komma till Petra, men vi kanske ses där en annan gång..=o)

2008-07-27 @ 00:20:17
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Superfina kort!

2008-09-16 @ 12:53:30
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: sari hänninen

hittade precis din blogg... du gör jättefina och inspirerande kort...

jag har börjat att älska doodle factory-stämplarna... men jag blir lite frustrerad när jag inte hittar dem någonstans... vill helst undvika skatt, tull, moms och postavgifter genom beställning från Amerika... Har du några tips?

2009-01-28 @ 23:20:23
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0