Vad är det första man gör vid löning????

.....självklart beställer man lite nya Doodle Factory!!! =) Längtar tills de kommer, men det går nog rätt fort...brukar skickas från USA samma dag som man beställer, det kallar jag bra service!!!

Fram tills de kommer får jag hålla till godo med de jag redan har (har inte hunnit använda alla än)
 
Här kommer några enkla DF-kort:



Söt DF-krokodil!



Cool DF-stämpel och Coolt BamPop papper, kan ju bara bli ett coolt killkort.. =)



Tycker han liknar Vira Blåtira =) Så därför fick det bli ett litet turkost kort.

Detta kort är istort sett en kopia av ett kort jag såg i en blogg,  jag tyckte så mycket om det, så även om det inte var planerat kopiat så blev det det i slutänden ändå... =)

Längtar tills jag har tid att sätta mig vid pysselbordet igen, men jag jobbar 10 dagar på raken nu så vi får väl se när tillfälle ges....KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka grymt snygga kort du gjort.

Favoriten blev det sista med hönorna.



DF rocks. Jag höll med på att trycka på köpknappen hos dme idag, men nej, pengarna behövs till semestern.

2008-06-26 @ 22:05:26
URL: http://deleelsias.blogspot.com/
Postat av: petraso

SKIt pommfritt!!!!!Sååååååååå massa snygga saker!!!!



Df rockar fett just köpt contry arket av Jane...

och vunnit texterna av tracey.... attans skulle köpt fler av henne när hon ändå skulle posta till mig!!!!vill ha massa.... får bygga ut förvaringen...



hoppas allt är väl kära vännen!

Hoppas vi kan träffas för pyssel och myssel i sommar!

2008-06-27 @ 08:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0