Färgglatt!

Äntligen har mina älskade BamPop-stämplar landat i brevlådan...tycker de är sååå fina!
Hittade ett kort på nätet som jag fastnade för, så jag härmade upplägget på dessa två kort, tyvärr kommer jag inte ihåg vem det var jag såg det hos....

image154

Har kommit in i en period där det ska vara färgglatt, så mycket turkost, rosa, grönt, orange och gult blir det för tillfället...=)

image155


image156

Har även gjort ett bidrag till Stämpelgårdens skiss-tävling....har aldrig varit med i en utmaning eller tävling förut så det är kul....får inte visa bidraget här än dock, men det kommer så småningom.

Nu ska jag bege mig till jobbet, och i kväll så är det ESC semi som gäller för hela slanten!!!

Kommentarer
Postat av: petraso

Så kul att du vågat på dig en utmaning...... bampop är såååååååååååååå snygga!!!!!

2008-05-22 @ 09:23:08
Postat av: Jennie

Mums vilka läckrakort.
Superfina.
Starka färger...me like :)
Bam pop stämplarna älskar jag...men spana in stämplarna från Doodle factory de går inte av för hackor heller (lägger ut kort i bloggen i helgen med dem)

Ha en härlig helg.
Kram.

2008-05-23 @ 09:07:03
URL: http://deleelsias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0