Beställningskort och biobesök..

Har börjat få lite beställningskort igen efter mitt kortmakeri-uppehåll och det är ju alltid kul när man vet vem som ska ha korten tycker jag. Denna gången var det 2 bröllopskort och jag hittade ingen stämpel som passade så jag liftade ett utav mina egna kort jag gjorde för något år sedan =). Älskar Bo Bunnys prickiga papper!



Sen så är det ett litet kort till en jobbarkompis nyfödda prinsessa, har inte kunnat låta bli och köpa några The Greeting Farm stämplar. De är ju helt underbara!



Har varit på bio 2 gånger den senaste veckan och kan verkligen rekommendera bägge filmerna:
The proposal och Johan Falk filmen.
Första filmen såg jag med mamma och lämnade då prinsessan hemma för första gången ensam med sambon...kändes jättekonstigt att åka ifrån henne men jag tror det är bra för oss båda två...eller alla tre...=)
Den andra filmen var jag, sambon och två vänner och kollade på och mormor var barnvakt....innan filmen började så var jag nervös...men så fort filmen hade börjat så kunde jag slappna av...och det hade gått jättebra... Skönt att veta att det funkar!
Var även en liten sväng på Skällinge-festen i lördags men då gick vi först efter att hon somnat så mormor och morfar bara var här om hon skulle vakna.

Hon är så fin våran lilla Cornelia... =)
//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0