Prinsessan...

Den 20 april tittade äntligen våran prinsessa ut, 9 månaders väntan och längtan var äntligen över. Hon är så fin våran lilla Cornelia och tänk att hon redan är 12 veckor på måndag....vart tar tiden vägen....=)


2795 g, 46 cm lång och såååååå underbar!


Vårat hjärta!


Finaste midsommartjejen, så fort de växer..=)

Har väl inte direkt haft jättemycket tid till pyssel sen hon kom, men det blir mer och mer nu när man kommit in i det lite mer, inte helt lätt alltid att ha en ny Chef hemma...=)
Har iallafall fått gjort tack-kort till alla som varit så söta och kommit med presenter till våran tjej, inget avancerat utan jag valde att hålla det enkelt och gjorde 3 olika varianter:

     

Har även fått gjort 2 st mätstickor men ej hunnit ta kort på dem än...men de kommer in så snart jag kan.

//Josefin

Kommentarer
Postat av: petraso

´-åhhhhhhhhhhhh vilken fin Lite prinssesa!!! Och Sötaste föräldrar!!!

Grattis till underverket!!!!



hoppas allt är väl med er!



Kraimis

2009-07-11 @ 08:46:36
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Gun

Grattis till lilla Cornelia, satt och letade på nätet så bara dök du upp. Jag blev mormor i tisdags 14-7 till Ella 4590gr och 54 cm lång. Det var jättekul att jag hittade dig.

Hälsningar Gun Porslinsblomman

2009-07-19 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0