sovande barn...

Sambon tyckte igår att jag tog upp för stor plats utav köksbordet till mina pysselsaker hmmmm , så jag plockade ihop dem innan jag gick o la mig. Men nu sover barnen SAMTIDIGT!!! och jag hade så gärna satt mig en stund, men jag ger mig katten på att de vaknar så fort jag fått fram allt. Har ju mitt pysselrum i källaren men det är lite svårt att gå ner dit när man är hemma själv med 2 barn...får försöka komma på en bra lite mer permanent lösning till de pysselsaker jag använder just nu här uppe så jag kan sätta mig de små stunder som erbjuds.

Fick i allafall färdigt det sista ramkortet i går:







Antar att jag borde passa på att göra lite nytta nu när barnen sover, finns ju massor som borde göras.....
//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0