Var är sommaren!?!?!?!?

Tänk så kul man kan ha fast det är mindre bra väder ute....tillbringade större delen av helgen till att göra kort..... Använde mina nya papper från Maja Design mycket...de är bara sååååå somriga och fina... Bra köp!!!!  =) Gjorde även några mindre kort och några tändsticksaskar....men de får jag visa en annan gång....


image59

image50

image51

image52

image53

image54

image55

image56

image57

image58


Sen så har jag blivit utmanad av min "coach" Petraso.... Världens coolaste och snällaste kortmakare....som gör super-fräcka kort om en annan aldrig skulle ha fantasi att komma på..=)

REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är livrädd för fästingar och vågar knappt gå i gräs eller skog på sommaren, det trots att jag aldrig har haft en fästing på mig eller sett en, annat än på djur.

2. När jag köper mat i en korvkiosk så beställer jag inte sånt som andra normallt sett beställer....utan jag beställer pommes frites med mos BARA (vem behöver korv eller hamburgare?!?! )....MUMS!!!

3. Skulle lätt kunna byta ut dagens alla mål mat mot godis!!!!!

4. Har badat med Pirayor, utan att veta om det...=))

5. Jag stressar ner med att baka....älskar att baka och det gör mig lugn.

6. Var skallig tills jag var 2 år, eller det ser åtminstånde ut så på korten från då....var så blond att det såg så ut..=)



Vilka ska jag utmana? Känner ju tyvärr inte så många bloggare men jag utmanar de jag känner...dvs:

Maria
Marre
Jessie


Ang. mitt nya jobb så började jag i måndags...och fast det alltid är jobbigt på ett nytt jobb, jobbigt att inte kunna allt och att man måste ställa massa frågor hela tiden..... trots det så stortrivs jag!!! Dagarna går fort och alla är supertrevliga.

Kommentarer
Postat av: petraso

Åh va fina kort du gjort ! skuggningen på jacks super!
Har du en plåster die????? så läckert hm ännu en sak på min shopping lista hos M på lördag!
jäpp vi ska dit nästan alla pinglor

2007-07-05 @ 19:04:23
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad duktig du är, superfina kort!

2007-07-16 @ 16:12:25
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Såååå härligt fina kort du gör!!! *beundrar*
Såg att ett av dina kort är med på scrappiz, i loggan dessutom! så där kommer den vara ett bra tag!! =D
Roliga underliga grejer om dej, jag är precis likadan om fästingar!! *uuuäääääkkk* Fy sjutton för dessa äääckliga varelser *rysa*
Tack för titten!
Kram Petra

2007-07-16 @ 16:32:12
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: ansol

Vilka fina kort du gör. Härliga förgkombinationer. Och visst är papperen från Maja Design underbara. Jag har hängt på låset varje kollektion som kommit. Har också fördelen att bo 2,5 mil från Dekorera med mera så det kan inte bli bättre.

2007-07-19 @ 13:01:25
URL: http://ansol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0