Filurer

Efter flera veckor av examensarbete och tariffer så kändes det väldigt skönt att få sätta sig och göra lite kort, köpte ju en del nya på mässan här i Göteborg för en månad sedan och det har riktigt kliat i fingrarna efter att få sätt igång. Köpte bland annat två Filur stämplar från kortmakaren, någon mangolia stämpel och sen några från easer. Köpte även en QK-tång med alfabetet Metro och massa fina papper... =))))

image11

image14

image15

Blev helt kär i Filurerna, så det kommer nog att köpas en och annan till. Det ända är att jag inte lyckas göra svarta och fina stämpeltryck med den med paketet, blir grådassigt hur jag än gör och det irreterar mig lite. Ser till att det är stämpelfärg på hela stämplen och trycker jämt över hela...men ikke...*snyft*

Har även passat på att göra lite andra kort.

image16

image17

image18

Var nog allt för i dag.... längtar tills nästa gång jag får tid att sitta och göra kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0