Massa folk på mässan

Jag var ju precis som så många andra på mässan i Göteborg i helgen, närmare bestämt lördag vid öppnandet och jag vet inte riktigt vad jag ska säga....så mycket folk överallt, känns som jag inte orkade titta ordentligt någonstans, var sååååå trångt!!! Men jag lyckades ju självklart göra av med en hel del pengar ändå... =)
Jag kom dit i tron att jag bara skulle ha papper, men det orkade jag inte ens engagera mig i, så det bidde en del stämplar mest och typ 3 papper... Får nog gå in till Format och fylla på med cardstock i veckan helt enkelt...

image138
Köpte även torrchalks och stämplar på Forma som jag var tvungen att testa så snart jag kom hem.

image130
Beställningsbokmärken

image136
Beställningsdopkort till en liten Caisa som döptes i söndags.

image137
Beställningskort till en 45-åring.

Jobbet jag har fått är i Varberg och det är på Ticket som ska öppna där 15 april, ska bli så himla roligt att få vara med och starta upp...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

nej men är det sant att du gjort de där korten och bokmärkena?Duktig du är i såfall =) Hur har du lärt dig?

2008-04-03 @ 09:00:46
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Petraso

underbara saker Söta du......
ps jag har också nytt jobb tills Semestern i alla fall

2008-04-04 @ 16:11:11
URL: http://petraso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0