Bättre sent än aldrig!

Äntligen har jag lyckats få in en del av förra årets skörd julkort. Fick snällt gå upp med mitt lilla USB-minne till killarna däruppe som sitter och uppdaterar och underhåller våran hemsida här på jobbet (på ren svenska, de har säkert jätteflotta titlar egentligen) och fladdra lite med ögonfransarna så de kunde lägga in lite bilder åt mig... =)

Först några flaske-kort:
image86

Gav detta och en flaska rött när Petraso var gullig och bjuda hem mig på en pysselkväll innan jul. Passade på att scrappa med mitt favorit-recept.

image98

DT-kort åt Format  med deras söta lucia och stjärngosse och ett litet recept på lussebullar.

image89

Dopkort på beställning.

image90

Beställningskort till en 30-åring.

image92

image93

image95

image96



image99

image100

image101

image102

Och slutligen några av alla julkort jag gjorde 2007, blev ca 60-70 st. Så det är skönt att det inte ska göras några nya julkort på några månader... =)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Petraso

Helt underbara kort!!!!
jag är ju glad ägare av 2 !!!!!!

2008-01-19 @ 19:38:56
Postat av: Cina

Vilka underbara kort du gjort. Undra var du hittat stämpel med jul kramar.

2008-04-25 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0