Liten Prins Colin!

Är inte så bra på att blogga längre märker jag, hoppas att jag kan bättra mig.
Mycket har hänt sen sist inte bara på pysselfronten utan vi har även fått vår efterlängtade lille prins!




Cornelia och jag jämnför magar 2 veckor innan Colin kom... =)



Liten prins Colin

Tänk så lyckligt lottad man är, 2 underbara, friska och fina barn. Och det är så kul att det blev en kille denna gången så vi har en av varje....vi som var helt säkra på att det var en liten tjej som skulle titta ut...=)

Vi hade dop för 2 veckor sedan och då gjorde jag några ljus med Colins fotavtryck på:

 

                                                    Så här söt var lilleman i dopklänningen!

så enkelt att göra och så kul. Blev jättenöjd.
Har även gjort en hel del ljus nu till advent och jul här kommer bilder på några av dem:

 

//Josse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0