Konfirmationskort

Fick för några veckor sedan beställningar på 5 st konfirmationskort, både till killar och tjejer. Måste säga  att jag först kände att konfirmationskort inte skulle bli så himla kul att göra, hade inga stämplar och ingen inspiration, är inte alls troende eller kyrklig. Men inte säger jag nej till beställningskort inte.. =))))...bara att försöka hitta inspiration och sätta igång. Var på Format och köpte en stämpel med ett kors och en där det stod konfirmation av märke Mangolia och satte igång....De första korten blev jag inte alls nöjd med...men sen började det släppa och blev riktigt kul. Här kommer några av korten.


 


image1


image3

image4

En nära vän till mig skulle fått barn förra söndagen, men bebisen verkar trivas väldigt bra i hennes mage och verkar vilja stanna där inne i värmen ett tag till. Men jag tänkte att jag skulle göra ett kort så det är klart när bebisen behagar komma till världen, men i.o.m att jag inte vet om det blir en pojke eller flicka så gjorde jag ett av varje. Men 3D lacket har inte hunnit torka så jag lägger in dem en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0