Valborgsmässoafton!!!

Ja då var examensarbetet äntligen iväg skickat till tryck... bara presentationen kvar nästa måndag... =)))
Ska bli skönt att kunna tänka på något annat....
Min moster beställde lite kort till sina barnbarn som alla fyllde år nu i april. Ett tvillingpar på 3 år (flickor) och en tjej på 14 år och en kille på 12.... och nu när alla har fyllt kan jag ju visa dom här:

image7

image8

image9

image10

Nej nu är det nog daxs att fokusera lite på Power-Point presentationen så den blir klar. Ska ju iväg i kväll och kolla på Cortegen för första gången och sen om det fortfarande är väder så är det grillning i slttskogen som gäller.
Ha en bra Valborg!
Kram


Kommentarer
Postat av: petraso

Underbara kort Josefin!
Älskar döskalle pappret har inte vågat klippa i mitt!
Kanon fint du färg lagt Kaninbabyn det ger ett djup i bilden! Va många läckra dies du har! *avis*
så snyggt med stjärnorna vid kanten... ser att du använder mitt favis pyssel 3d lack!

2007-05-01 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0