Sjuk "igen".. =(

Jag var sjuk för två veckor sedan, jätteförkyld, ont i halsen och feber.. så jag stannade hemma en fredag från jobbet, på måndagen mådde jag inte så mycket bättre men tyckte att det var daxs att sluta schåpa sig och masa sig i väg till jobbet trots rinnande näsa och jätteont i halsen. Efter en vecka försvann näsrinnandet och halsen kändes väl lite bättre...hmmm några dagar...i måndags blev det värre igen men iom att jag opererat bort halsmandlarna så tänkte jag mest att det går nog över..tills igår då jag snällt pallade mig i väg till vårdcentralen och fick beskedet HALSFLUSS!!! Trodde jag ju inte att man kunde få utan mandlar så jag har snällt gått till jobbet med feber och halsfluss i två veckor...hmmm.. Hoppas att jag inte startat en epedemi... =))))

Så nu har jag fått vara hemma i går och idag....har mest slöat men i dag fick jag gjort mitt första julkort för 2007....kommer att visas här om någon dag...tar ett tag att torka med allt det glittret..=))

Undertiden kan jag visa två andra kort som gjorts.

image72

image73

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort du gör!

2007-08-10 @ 20:16:16
URL: http://hakuna.blogg.se
Postat av: petraso

underbara kort darling!
Attans halsfluss ...inte är jag smittad i alla fall... inte roligt.... Underbart elvis kort.... super färgläggning.... vilka läckra blommor....
du har fått massa beröm för den fina asken du gjort och speciellt den fina headern!

2007-08-11 @ 20:22:39
URL: http://petraso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0