Pysselkväll

 
I går kväll var Petra/Petraso så gullig och bjöd hem mig på lite pyssel, det var jag, hon, och två tjejer jag inte träffat innan, Malin och Pernilla... Verkligen supergoa tjejer alla tre....Och så fina kort de gör sen... Finns mycket inspiration att hämta där..=)) Var jättekul att se hur de arbetar fram sina fina kort och hur alla tre har sin egen personliga stil när det gäller kortmakeri.

Själv så fick jag bara gjort ett helt kort och några halvfärdiga...hade fullt upp med att kolla vilka fina stämplar de andra hade..=))

Gjorde ett dopkort till lilla Ebba som döps ibörjan av augusti , gjorde även klart ett kort som legat halvklart i några veckor och sen i lördags fick jag gjort ett kort oxå.

image63

image64

image65

Får se om jag lyckas göra klart något halvfärdigt kort i kväll eller om jag helt enkelt är för trött..=))

TACK PETRA för en jättetrevlig kväll, men trevligt sällskap och kanongod kycklingsallad.

Kommentarer
Postat av: petraso

tack jätte tack själv
för du kom! och tack för den fina asken och påsen är så snygg!!!! och för att du plåstrade om mig ;)

2007-07-23 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0