Mamma Mia vad bra det var...

I lördags kom min älskade mamma upp och hälsade på...vi gick på stan (släppade med henne till både Format och Arkivet =)))....)...och sen på kvällen var vi på Mamma Mia...Den var grymt bra!!!!
I går så kom pappa upp för att hämta mamma och de var gulliga och bjöd ut mig och Mikael på mat, första gången vi har lyckats få bord på Rumpanbar en söndag...=))))

I dag har jag suttit och pysslat med kort hela dagen, skönt att bara kunna ta det lugnt och få producera..=)))) Här kommer några av dagens alster.

image36
Min nya favvostämpel...visst är han cool!?!?!? =))

image37

image38

image39

Nu i kväll har jag stämplat upp mina nya magnolia stämplar och färglagt så förhoppningsvis blir det lite nya kort i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0