Nytt jobb

Då har midsommar helgen passerat och man tycker att NU borde sommaren vara här...men det är moln på himmeln så långt ögat kan se....och regn!!!

Midsommar var kanon trots att det regnade konstant hela dagen....alltid trevligt att umgås med familj och goda vänner.

På våran pysselkväll i onsdags fick jag gjort endast ETT kort....men jag fick stämplat upp de andras stämplar så jag har ett tag. Dagen efter (efter en tur till Ge-Kås) satte jag mig en stund och fick gjort några till.

image45

image46

image47

Vad har mer hänt sen sist....jo visst ja...fått ett jobberbjudande och tackat JA....så på måndag klockan 9 börjar jag....ska bli kul. Visst det är bara ett vikariat, men det kan ju alltid bli mer... =))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0