Barnkorts inspiration

Har varit en härlig helg med rallycross, goda vänner, god mat och dricka och i dag en hel dag med pyssel.
Gjorde detta kort för några veckor sedan, liftat från Muhren.


image19


GIllade upplägget så mycket att jag var tvungen att göra ett likadant i flickfärger oxå... =))) Sen var jag så inne på barnkort att det blev några till av bara farten. Den söta elefant stämpeln är från Forma hantverk.

image20

image21

image22

image23

Hann även med att göra två kort till nära vänner som fyller år de närmsta veckorna, men de ligger på tork så de får jag scanna in i morgon. I morgon så är det redovisning av examensarbetet så jag ska nog öva en gång till innan jag kryper i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0