Eurovision...hmmm

Måste säga att jag är arg efter gårdagens Schlagerfestival....vet att man inte ska hetsa upp sig över sånt...men är man ett schlagerfan långt ut i fingerspetsarna som jag är, är det svårt att låta bli.... Nu tycker jag ju dock att det var rätt låt som vann, men att så många skitlåter hamnade före Sverige det är katastrof... Tycker man borde slå ihop alla småländer till Jugoslavien igen... i allafall i schlager sammanhang ...=)))) De röstar ju inte på låtarna utan på sina grannar....usch fy blä.... Känns som om man inte kommer bry sig om att kolla nästa år för Sverige lär ju inte ens ta sig till final... Skandinavien kanske borde ha en egen lite tävling nästa år..=)))

Nog om det.. tre dagar kvar tills skolavslutningen...och mindre än en vecka kvar tills jag åker till Kina....gud så skönt...längtar!!!!

I torsdags åkte jag ner till Varberg och hälsade på en kompis, vi satt och gjorde kort hela dagen och hade allmänt mysigt....man hinner ju dock inte med så många alster på en dag...=)) Här kommer några i alla fall.

image26

image27

image28
När man öppnar kortet står det en liten dikt till lilla mamma...

image29

Ha en fortsatt bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Petraso

underbara kort josse! massa detaljer mm

2007-05-13 @ 15:01:57
URL: http://petraso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0