Vuxenpoäng

Har äntligen fått ihop några julkort med stämplarna jag köpte förra månaden... gäller ju att börja i tid om alla ska blir klara i tid.. =))

image83

image84

Och tiden kommer nog läggas på lite annat än kortmakeri ett tag framöver, har nämligen samlat på mig lite vuxenpoäng i dag.... Har skrivit på papprena för ett hus i dag och vi flyttar om 1 månad och 1 dag...ska bli sååå kul med ett eget hus(eget och eget, självklart så är det sambons med *ler*)....med ett eget pysselrum... =))))
Men jag ska nog ta lite tid till att göra lite mer jul kort innan pysselgrejorna packas ner....det blir nog det sista som packas ner och det första som packas upp... =)))

Kommentarer
Postat av: Carina

Har sendt deg en pris, sjekk bloggen min og send videre. Ha en flott helg :)

2007-11-03 @ 00:47:07
URL: http://caia.sprayblogg.no
Postat av: Sofia aka skberg74

Alota kortet är så sött.

2007-11-14 @ 11:01:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0