Dille på flaskkort.....

Har nu jobbat lite mer än 2 veckor på mitt nya jobb på Ticket här i Varberg och jag måste säga att jag stormtrivs. Jobbet är kanon och arbetskompisarna är kanon, så det kan inte bli så mycket bättre.... Skulle väl vara att jag har valt helt fel bransch om jag vill bli rik .. =))) Men jag tar hellre ett jobb jag gillar än pengar!

Sen sist har en liten Nova kommit till världen, det är en utav tjejerna jag brukar göra kort med som har fått en liten dotter....så jag var ju bara tvungen att göra ett litet kort... Och Jennie (Easer) var så gullig och stämplade upp lite små Bam Pop monster åt mig (TACK!!!) Måste bara ha denna stämpel nån dag!!!!

image142

Sen så var jag på pysselkväll hos en vän för någon vecka sedan och började göra flaskkort för jag hade två på beställning...och sen bara det rullade på...så nu har jag en hel hög där hemma som bara väntar på att bli bortgivna med en god flaska vin.. =))
Penny Balcks nya stämplar är helt perfekta för flaskkort och minikort, perfekt storlek på motiven och SÅÅÅÅ söta...

image141

image143

image144

image145

image146

image147

Ha en trevlig valborg!!!

KRAM Josefin

Kommentarer
Postat av: Petraso

läckert jossan

2008-05-01 @ 09:04:34
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Josef Boberg

Hmmm... - Himla go idé med de här flaskkorten, faktiskt...

Lycka till ! - och Ha det... :-) /önskar kreativitets-vännen Josef

2008-05-08 @ 17:46:42
URL: http://josefboberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0