Äntligen...

Efter 3 månader i det nya huset har vi äntligen lyckats bli med internet... =) Ska bli skönt att kunna surfa och uppdatera sin blogg när man vill utan att behöva gå hem till vänner för att låna deras data. Så förhoppningsvis ska bloggen bli uppdaterad lite oftare from nu!

Här kommer lite kort jag gjort de senaste veckorna:

image114

image115

Älskar denna underbart gulliga drakstämpel, använder den tyvärr alldeles för sällan. Tyckte det passade bra till en vän som fyller år som alltid gör mig glad.

image116

Första gången jag målade i svartvitt, var hur roligt och effektfullt som helst, kommer jag defenitivt att göra fler gånger.

image119

Dessa underbara stämplar kommer från Easer, både text och grodorna. (tack Jennie) 

image120

Beställningskort till en Matilda som fyller 30 år.

image118

Ett beställningskort där ordspråket Ålderna spelar ingen roll såvida man inte är ost skulle vara med. Tyckte jag fick till det rätt bra.

I går var jag på en pysselkväll med några tjejer "hemma i byn" Vi hade jättetrevligt, hoppas vi kan träffas fler gånger.

Har gjort lite påskinspirerande DT kort till Format som jag kommer lägga upp nu i helgen.

Kommentarer
Postat av: Petraso

Va kul att du uppdaterat har ju troget kollat varje dag;)

Kul att du har kompisar i byn som vill pyssla!

2008-02-29 @ 12:30:00
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Lena

vilka fina kort...jag har kollat flera gånger och inspirerats...tackar för en trevlig kväll på byn med pyssel och gó pizza...

2008-02-29 @ 22:37:47
URL: http://emilena68.blogspot.com
Postat av: An-Mari

Jättefina kort, jag gillar ditt sätt att måla dina stämplingar. Tack för pysselkvällen i torsdags, jag fick många goda råd, jag gjorde inte så mycket själv den kvällen men jag var så upptagen med att se allt det fina ni andra gjorde. Hoppas att det kan bli fler gånger. Ha det så gott.....

2008-03-01 @ 06:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0