Äntligen tillbaka! =)

Usch så dålig jag har varit på att uppdatera, det är 3 månader sedan sista....jag skäms riktigt... =)
Får väl skylla på att jag har haft mycket annat att göra, vi flyttade till vårat underbara hus den 16 november och sen har det tagit den mesta tiden.
Har varken internet eller data där hemma eftersom min data är på lagning....och man vet aldrig hur lång tid det kan ta.... =)

Men jag har även hunnit producera ett antal kort, mest julkort...efter jul har jag tagit det lugnt men börjar känna suget efter att pyssla igen...så det får nog bli några till alla hjärtans dag. Har även fått ett nytt DT-paket från Format som jag längtar efter att sätta fingrarna i.

Hade tänkt visa 2007 års julkort, men tyvärr så funkade inte mitt USB-minne här på jobbet....de har väl antaglien spärrat sånt för att man ska jobba när man är här.. =)

Men jag hoppas jag både kan lägga upp lite kort och lite bilder på vårat fina hus snart.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Petraso

WOW gumman du har uppdaterat!!!!!
så glad jag blev!!!!

Hm Kan inte gubben ta usb poppa in dom på bloggen och så kan du redigera med texter senare??

2008-01-18 @ 07:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0