Min sambo, blivande kortmakare!?!?!

Min kära sambo är en golfnörd och älskar att spela golf och han är rätt duktig med (stolt).
 I måndags när jag kom hem ville han att vi skulle slå några bollar (såna man använder i trädgården) på gräsmattan...och jag testade och man kan väl säga att jag är allt annat än en naturbegåvning.....sen åt vi och efter det ville han fortsätta slå och jag tyckte nej, jag måste göra lite kort.....då sa han: SNÄLLA...och jag sa: ja, ja om du gör kort med mig sen...och han sa JA tro det eller ej.... =)
Trodde aldrig att han skulle göra det, men han satt faktiskt i flera timmar och knåppade med ett kort...och jag måste säga att jag är impad....han är ju klart mycket bättre på att göra kort än vad jag är på att träffa golfbollen...

Eller vad säger ni?!?!? =)


Idé, färgläggning, ja allt har han gjort själv.....*stolt*

(han har sagt att han inte ska göra om det på länge, länge...*ler*)

Kommentarer
Postat av: petraso

Shit pommfritt!!!!



Va duktig han är !!!!

Inte förvånad dock vet ju vad han jobbar( kommer ju från den branschen från början;) ) med då måste man ha ögon för färg och form men detta var sååååååååååå COOOOOOOOOOOLT!! jag gillar ju scener.... Kommer liftas hälsa honom detta....



Kramis

ses på MåndagLängtar

2008-07-03 @ 09:24:52
Postat av: petraso

kommer något min blogg i morgon till dig...

2008-07-03 @ 20:57:32
Postat av: Linda/Zanya

WOW han är ju skitduktig!!!! Blev helt förälskad i detta kortet, så jäkla coolt :D

2008-07-07 @ 08:55:48
URL: http://zascraps.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0