Hoppas att ni alla haft en underbar midsommarhelg!

Det har jag haft! =)
Helgen har involverat mycket god mat och dryck, och underbara vänner och familj, kan inte bli bättre....skulle väl vara vädret i så fall....=)
Först igår jag fick lite tid över till att sätta mig och göra lite kort, tur att jag är ledig idag och imorgon med så jag kan få använda mina nya Doodle Factory och BamPop stämplar...=)



Den lilla BamPop robot-pojken är ny i min BamPop samling och jag tycker han är sååå underbar!



Köpte Kidz-stämplarna på Stämpelmässan i Göteborg för några månader sedan, men har inte använt dom förrens idag....tycler de är jättesöta och så kul att färglägga. Passde perfekt att plocka fram nu när jag fick ett beställningskort till en liten nyfödd William.

Nu ska jag sätta mig och färglägga lite nya motiv....=)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Petraso

Fina som snus!!!



Ja bampop och df lockar fast ännu mer en middag av skällinges amatör gourmet kock nr 1



Ska för söka få en lucka i programet och droppa kidzen någonstans...

2008-06-23 @ 21:57:24
Postat av: Pillan78/Pernilla

gulliga kort! jag verkar vara den enda som inte köpt Doodle factory ännu... men det kommer väl som allt annat...;-)) Kram

2008-06-25 @ 12:02:16
Postat av: Jennie

Robotkortet är supersnyggt och vad fint du har färglagt dem.

2008-07-01 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0