Paris och Inflyttningsfest

Hade en underbar vecka förra veckan, I onsdags så åkte jag och sambon till Paris på en minisemester (åkte hem redan på torsdagen), var underbart att komma iväg lite och iom att ingen av oss hade varit där innan så var det mycket vi ville se...... (Lägger in lite kort från Paris snart)

Sen i lördags så hade vi inflyttningsfest/ 30-årsfest för Mikael.....blev hur lyckat som helst, vi är så nöjda....vädret var kanon så vi kunde sitta ute större delen av kvällen vilket var bra då vi var runt 30 pers.......höll på fram till 5 tiden på morgonen och det är jag inte så van vid längre så det känns nu, hade problem att ta mig upp ur sängen både i går och idag... =) Börjar kanske bli gammal... =)

Igår så var jag hemma hos en annan tjej här i Skällinge och gjorde lite kort, vi brukar träffas ungefär varannan vecka, och det är kul....brukar få en del gjort när vi träffas och det är bra nu när det är så fint väder för jag tar mig inte tid till att sätta mig annars så mycket... I går fick jag gjort dessa 3 beställningskorten:


image161
Till en tjej nere i Tyskland som väntar tvillingar.


image162
Kort till en 25-årig kille


image164
Ett bara för att kort, liftat av Jennie och Nina...älskar mina nya BamPop....

Ha en underbar dag i solen!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

*dräggel* Herre jäklar vad snygga kort...det sista kortet är superduper, bra mycetk bättre en det jag gjorde...får nog lifta ditt upplägg i stället.

2008-06-03 @ 20:22:13
URL: http://deleelsias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0