Årets julkort 2010

I år blev det inga scrappade julkort från oss, har helt enkelt inte haft tid. Tog bilder på barnen istället och gjorde iordning i gratis programmet Picasa med text, blir mycket billigare att framkalla som "vanligt" 10*15 kort än att använda deras färdiga mallar och jag måste säga att jag är jättenöjd.
Kunde dock inte bestämma mig för vilken bild jag skulle använda så jag gjorde 2 varianter.





Passade även på att göra tackkort för att skicka för alla fina saker vi fått till lillprinsen.



//Josefin


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Nämen!

Vilka toppenfina julkort och tackkort!!

Härliga foton på barnen :D



Tack snälla du för dina söta ord inne hos mej! glad



kram Petra

2010-12-22 @ 18:28:45
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0