Bättre på att blogga i år????

Ja det återstår väl att se....men jag ska göra mitt bästa...=)
Jag håller på att försöka skapa lite ordning i pysselrummet, tror dock det svåraste kommer bli att hålla det i någorlunda ordning då jag är rätt bra på att skapa kaos runt mig när jag skapar....=) Men jag hoppas jag kommer på några bra lösningar så allt blir lättillgängligt och överskådligt.

Fick en beställning på ett bröllopskort....

 

och passade då på att göra mitt första stafflikort, så nu har jag helt snöat in på det.....

 

Sen så skulle vi ha paketleken men porslinsmålnings-gänget så då gjorde jag denna lilla "väskan" i storlek 11*11....Fyllde den med ett gäng kort i storlek 10,5*10,5...
Blev väldigt uppskattat!



//Josefin


Kommentarer
Postat av: petraso

-hiii ja du måste bara blogga lite mer!

2010-02-05 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0