Nytt år...

Ja då var det ett nytt år...förra året blev det inte mycket pyssel och kort gjorda...men det var helt klart det bästa året i mitt liv... Tänk att våran underbara lilla prinsessa redan är 9 månader...tiden bara springer iväg...

I år ska jag försöka få lite mer tid till att sitta i pysselrummet, delvis för att jag tycker det är hemskt kul...men oxå för att jag mår bra av det och tycker det är avkopplande.

Tänkte försöka göra ett julkort i veckan och har faktiskt fått gjort 4, ett för varje vecka...(har så mycket julpapper som bara ligger och varje år vill jag köpa nya så högen med papper bara växer...så det är ett bra sätt att rensa lite) Bilder på korten kommer senare...

Först kommer lite bilder på dopkort:







//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0