Min första layout

Händer inte så ofta att jag scrapar foton, tyvärr för jag tycker att det är så himla fint när andra gör det. Men förra hösten var jag på en kurs på Brunossons i Halmstad (finns tyvärr inte längre) och fick gjort en layout:


Foto på mig och Cornelia när hon var några veckor.

Det var jättekul att testa på för mig som mest gör kort. Trodde att jag skulle ta tag i det efter kursen men tyvärr dröjde det ända tills i sommras innan jag gjorde min andra layout:


Foton Cornelia 10 månader.

Sen i sommras så var jag på en 2-dagars Scrapträff i Kungsbacka som Kortmakaren annordnade och där så fick jag gjort flera layouter och jag hoppas verkligen att jag tar tag i det igen när man vant sig lite mer vid att vara 2-barns mamma. Bilder på de layouterna kommer senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0