mer jul......

Har redan fått gjort mer julkort i år än på hela förra året tror jag....=)
Skönt att få använda upp lite papper och använda stämplarna jag köpte på mellandagsrean 2009!!!!

Julkort #3



kortet är 10*10, tomten är en favoritstämpel från Slöjd-detaljer, textstämplen är en från Jennies (Deleelsias) underbara ark med julstämplar och papprena är från ladybug and friends

Julkort #4



korten är i storlek 10*15 och stämplen är från The Greeting Farm

Har haft en mysig dag ute i snön med familjen i dag, skottning, pulkaåkning och promenad. Nu är det daxs att städa ut julen, lite trist för jag älskar att tända granen varje morgon men det är snart inga barr kvar på den. =)
//Josse


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vilka URSÖTA julkort du gjort Josse!!

Jag blev kär i den lilla tomten!! Alldeles bedårande juu!! <3



Jag ska också städa ut julen någon gång i helgen.

Så tråkigt men ska samtidigt bli skönt.

Få välkomna in våren i huset lite :)



många kramar och tack söta du för dina ord inne hos mej! glad



//Petra

2011-01-07 @ 11:01:23
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0